Potýkáte se s tím, že jsou vaši žáci během vyučování nepozorní, neklidní, mají potíže se soustředěním, často se pohupují na židli, žvýkají tužky nebo oblečení? Tyto projevy mohou souviset s poruchami smyslového zpracování, které lze efektivně řešit pomocí specifických aktivit. Během tohoto kurzu se zaměříme na čtyři hlavní oblasti příčin těchto chování. Probereme si jednotlivé příčiny a specifika projevů, které se s nimi pojí. V návaznosti na to vám představíme praktické aktivity, hry a přístupy, které mohou pedagogové využít k regulaci těchto projevů. Součástí kurzu je i metodická příručka s popisy jednotlivých senzorických poruch a doporučenými aktivitami.
Cílem je seznámit pedagogické pracovníky s příčinami neobvyklého chování dětí ve třídách a představit jim vhodné aktivity stimulující žáky ke vzdělávání. V kurzu využijeme prvky nového cirkusu a pohybové hry, které podpoří rozvoj dětí zábavným a stimulujícím způsobem.