Vzdělávací program je zaměřen prakticky a je určen pedagogům ZŠ a speciálním pedagogům, kteří mají zájem si rozšířit nebo prohloubit své znalosti v oblasti problematiky podpůrných opatření (PO) v rámci inkluze v ZŠ. Seznámí s problematikou grafomotorických a percepčních obtíží, kognitivních schopností u dětí předškolního a školního věku, se specializací a spolupráci mozkových hemisfér, lateralizaci. Účastníci semináře získají přehled o problematice diagnostiky a diferenciální diagnostiky u dětí školního věku, základní terminologii, obsahu vyšetření, sledovaných položkách, možnostech další spolupráce s odborníky. Dále s obsahem systematické péče na základě doporučení odborného pracoviště (PPP, speciálně pedagogická péče, neurolog) a z něho plynoucími podpůrnými opatřeními v rámci výuky – tvorba PLPP a IVP – prakticky v rámci workshopu. Cílem semináře je, aby pedagogové získali náhled na danou problematiku.