Prožitkový seminář – jak vzbudit zájem, zvýšit výkon a zapojit žáky max. do výuky v hodinách prvouky, vlastivědy, přírodovědy na 1. stupni. Účastníci si osvojí metody a formy práce podporující realizaci školské reformy, také činnosti aktivizační na koncentraci a pozornost, činnosti relaxační. Účastník by pak měl ve svých hodinách zvládnout, prakticky použít, rozvinout a aplikovat průběžné motivační a aktivizační techniky podle podmínek školy, samostatné rozvinout výukové postupy a činnosti, které napomohou “vtáhnout“ děti do výuky, odstranit nudu, výuku provádět pestrou a zajímavou formou tak, aby se vytvářel pozitivní vztah dětí k učení. Bude předložen pestrý zásobník osvědčených nápadů, metod, her a postupů pro všechny části hodiny. Odpovíme na otázky, jak udělat výuku pestřejší, hravější a zajímavější pro děti i učitele, seznámíme se s náměty, které napomohou k pozitivnímu klimatu školy a kladným interpersonálním vztahům. Účastníci se seznámí také s projektovým vyučováním, které tematicky vychází především z těchto předmětů. Opakování úspěšného semináře.